Автомобільна охоронна сигналізація MetaSystem HPB 3, виробництва італійської компанії MetaSystem, є надійним і ефективним охоронним і пристроєм проти комплексом. Призначена для установки на автомобілі Peugeot, Citroen, оснащені інформаційної шиною CAN Bus. Автосигналізація оснащена потужною сиреною МО4 зі збільшеним звуковим тиском (114 дБ), високочутливим ультразвуковим датчиком руху з цифровим керуванням, регульованим датчиком удару, володіє наднизьким енергоспоживанням. Управління системою здійснюється за допомогою штатних брелоків автомобіля при замиканні / відмиканні центральних замків дверей. У режимі охорони сигналізація спрацьовує при спробі запуску двигуна, відкриття будь-якої з дверей, капота або багажника, на рух всередині салону автомобіля, на удар. При спрацьовуванні автосигналізації відбувається блокування двигуна, подача звукового (за допомогою вбудованої сирени або штатного клаксона) і візуального (за допомогою покажчиків повороту) сигналів. div>
div>
div>
Технічні характеристики div>
Напруга живлення 12 В (10 В -15 В) div>
Струм в режимі охорони 6.5 мА div> < div> струм при вимкненому охорони 1,0 мА div>
Діапазон робочих температур -40 & deg; С +85 & deg; С div>
Звуковий тиск сирени М04 114 дБ div>
Кількість кодових комбінацій електронного ключа 18 & times; 1018, роллінг-код div>
Максимальна кількість електронних ключів 4 шт. div>
Максимальний струм вбудованого реле блокування двигуна 10 А div>
Максимальний струм виходу управління клаксоном 1 А div>
Час ініціалізації при включе ії охорони 25 сек div>
Час звучання сирени в одному циклі тривоги 25 сек div>
Інтервал між сигналами сирени в режимі тривоги 5 сек div>
Тайм-аут перед автоматичним включенням охорони 120 сек div>
Тайм-аут перед включенням іммобілайзера після виключення: div>
запалювання 240 сек div>
охорони, якщо не відкривалися двері 120 сек div>
запалювання і відкривання дверей 50 сек Тайм-аут перед включенням іммобілайзера і охорони після: div>
виключення запалення і закриття останньої двері 30 сек div>
вимикання охорони, якщо не відкривалися двері 120 сек div>
Максимальна кількість сигналів тривоги в одному циклі охорони 10 div>
Основні функції div>
Включення / вимикання охорони: div>
& Mdash; включення / вимикання охорони штатним брелоком авомобіль; div>
& Mdash; електронний ключ (опція). div>
Блокування двигуна: div>
& Mdash; вбудоване реле блокування двигуна (IImax = 10А). div>
Функції охорони: div>
& Mdash; реакція на відкриття будь-якої з дверей / капота / багажника; div>
& Mdash; дополнітельниqй вхід для капота (активний рівень - ); div>
& Mdash; вхід для підключення додаткового датчика (активний рівень + ); div>
& Mdash; ультразвуковий датчик руху; div>
& Mdash; регульований датчик удару; div>
& Mdash; реакція на несанкціоноване включення запалювання; div>
& Mdash; потужна П'єзосирена М04 (114 дБ); div>
& Mdash; додатковий вихід на клаксон або сирену. div>
Сервісні функції: div>
& Mdash; світлодіод; div>
& Mdash; вихід управління контролером склопідйомників М2008; div>
& Mdash; тимчасове відключення ультразвукового датчика руху і датчика удару; div>
& Mdash; вимикання охорони електронним ключем (опція); div>
& Mdash; Попередження про незакритих дверях / капоті / багажнику. div>
Зручність користування: div>
& Mdash; управління системою з штатного брелока центрального замка; div>
& Mdash; можливість автоматичного підйому стекол при постановці на охорону; div>
& Mdash; можливість вимкнути цю функцію удару і датчика руху (важливо, при необхідності залишити в салоні дітей або домашня тварина); div>
Зручність установки: div>
& Mdash; управління по CAN-шині дозволяє легко встановити систему з мінімальною кількістю з'єднань до автомобіля (від 7 проводів); div>
& Mdash; компактний центральний блок 85х65х29 мм, з роз'ємами в одну сторону; div>
& Mdash; управління світловими сигналами через аварійну кнопку; div>
& Mdash; світлодіод кріпиться на скло за допомогою наклейки; div>
& Mdash; подвійна ізоляція проводів сирени і кінцевого вимикача; div>
& Mdash; наявність оригінального кінцевого вимикача капота; div>
& Mdash; наявність оригінального роз'єму для підключення до блоку BSI. div>
Стандартна комплектація div>
& Mdash; Електронний блок управління div>
& Mdash; Пьезо-сирена МО4 зі збільшеним звуковим тиском 114 дБ div>
& Mdash; Ультразвуковий самонастраіваімий датчик руху div>
& Mdash; Датчик удару div>
& Mdash; Світлодіод div>
& Mdash; Додатковий кінцевий вимикач капота div>
& Mdash; Комплект проводів div>
& Mdash; Інструкція по установці і експлуатації div>
& Mdash; Гарантійний талон div>
АВТОМОБІЛІ div>
CITROEN div>
& Mdash; C3 2006 & mdash; 2009 div>
& Mdash; C4 2007 & mdash; 2010 div>
& Mdash; C5 2004 & mdash; 2007 div>
& Mdash; C8 2002 & mdash; 2006 div>
PEUGEOT div>
& Mdash; 207 2006 & mdash; 2009 div>
& Mdash; 307 2003 & mdash; 2008 div>
& Mdash; 407 2004 & mdash; 2010 div>
& Mdash; 807 2006 & mdash; 2008 div>