КОМПЛЕКТАЦІЯ ТА ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД ТОВАРУ

УВАГА! Претензії до цілісності і комплектації товару приймаються тільки на відділенні перевізника, до того, як Ви його забрали з відділення.

Після того, як Ви забрали товар з віділення Нової Пошти (або інших перевізників) претензії типу: "тут не було шнура" або "тут була подряпина" не приймаються!

Уважно оглядайте товар!

 

Повернення

Повернення товару протягом 14-ти днів з моменту купівлі можливе згідно ч. 3 ст. 9 ЗУ "Про захист прав споживачів":

"Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, цілісність оригінальної упаковки"

 

Відправка на повернення від клієнта до нас здійснюється без наложеного платежу. Після відправки клієнту треба повідомити нам в вайбер-телеграмм но ТТН нової пошти та номер картки, куди повертати кошти. Повернення коштів буде протягом 3х робочих днів з моменту отримання нами товару, в разі якшо склад не має претензій до стану товару і упаковки. Якщо стан товару чи упаковки не відповідає новому, товар буде відправлений клієнту в зворотному напрямку. Просимо враховути це перед відправкою для запобігання неприємних ситуацій. Пакуйте правильно відправку і не клейте нічого (скотч чи наліпки нової пошти) на оригінальну упаковку, це може стати причиною в відмові повернення, згідно з чинним законодавством України.

Якшо замовлення було оформлено оплатою частими, то повернення оплати частинами клієнту (відміна договру) прийде протягом 3х робочих днів з моменту отримання товару нами.

 

Витрати на доставку товару належної якості оплачує покупець. Товари, з неоплаченої доставкою, забрані нами з відділенні служби доставки не будуть.

Гарантійне обслуговування

На будь-яку продукцію, куплену в нашому інтернет-магазині, поширюється оригінальна гарантія від виробника. Термін гарантії може бути від 12 міс до 36 міс в залежності від виробника товару.

У разі гарантійного випадку покупець зобов'язаний передати нам, продавцеві, виріб, приклавши до нього гарантійний талон або видаткову накладну з печаткою нашого магазину. Або самостійно звренутись в сервісний центр виробника, якщо це передбачено виробником.

У разі відсутності документа, що підтверджує покупку у нас, ми маємо право відмовити в гарантійному обслуговуванні.

Витрати на доставку товару для гарантійного обслуговування оплачує покупець. Товари, з неоплаченої доставкою, забрані нами з відділенні служби доставки не будуть.