Властивості JL Audio 8W1v3-4:
ідеальні умови роботи. Найкращим варіантом використання цього сабвуферного динаміка в авто стане підсилювач потужністю від 50 до 150 Вт із оптимізацією для роботи в компактному герметичному корпусі на 9,9 л;
вплив дифузора на звук. JL Audio 8W1v3-4 може похвалитися відмінними можливостями дифузорної амплітуди та лінійністю, вони дають можливість для звучання суббасових частот у неймовірній якості;
найкращі деталі зібралися в одному місці. Ефектності литому дифузору з поліпропілену додає пилезахисний ковпачок із алюмінію з фірмовим логотипом. І хоча стилістично він прикрашає динаміки, є і практичний його внесок у роботу пристроїв;
пряма доставка прохолоди. JL Audio 8W1v3-4 користується послугами конструкції Elevated Frame Cooling для доставки прохолоди зі щілин над верхньою пластиною прямо в звукову котушку сабвуферного динаміка. Результати можна оцінити не тільки за показниками потужності, але і якістю звучання, адже мінімізуються в параметрах динамічні зрушення.
Переваги сабвуферних динаміків в авто:
технологія динамічного аналізу двигуна. Суть Dynamic Motor Analysis у розумінні поведінки динаміка у різних умовах: механізми спотворення, аспекти конструкції, лінійна поведінка та інше. Автомобілістам важливо отримати результат, з цією технологією інженери його створюють як максимально лінійних і стабільних систем динаміків. Тобто зменшуються спотворення, покращуються перехідні характеристики і найголовніше – якість звуку стає чудовою;
розумне конструювання від JL Audio FCAM – фірмовий патент на інновацію у методах з'єднання: підвіс (дифузора) та набір котушка+шайба у JL Audio 8W1v3-4 та інших динаміках бренду. Тому американці успішно домагаються коректної геометрії підвісу в готовому гучномовці з найкращим ходовим контролем та динамічним вирівнюванням звукової котушки. І ніякого згубного впливу на цілісність підвісу чи центрування котушки за великої амплітуди;
«комір» безпеки. Технологія американців – VRC™ – працює над підвищенням жорсткості та стабільності об'єднання котушки, дифузора та центруючої шайби. А повітряний потік тим часом прямує через обмотку котушки для кращих теплових характеристик. Крім роботи з теплом "комір" істотно підвищує надійність конструкції, що додає добрий плюс до стандартних термінів експлуатації сабвуферних динаміків в авто;
контроль і тиша від проводів, що підводять. Приручити дроти низькочастотників з довгим ходом – завдання підвищеної складності. Якщо ви чуєте їх під час роботи, виробники не знайшли правильної відповіді для цього завдання. Іноді інженери примудряються вплести дроти в шайбу, що позначиться на скороченні терміну служби пристрою. Американці впровадили в JL Audio 8W1v3-4 технологію літаючих проводів, що підводять. Тут вони ідеально поводяться: ніяких підозрілих шумів навіть в екстремальних умовах, менше спотворень і вище надійність.