ДАТЧИКИ НА ЗАДНІЙ БАМПЕР-4, Діаметр ДАТЧИКІВ-20mm, ВИСОТА УСТАНОВКИ ДАТЧИКІВ-0,5-0,8M, ЕКРАН / ИНДИКАТОР-Кольоровий, рідко-кристалічний, ЗВУКОВИЙ СИГНАЛ
Помилки при парковці роблять і досвідчені водії, не кажучи вже про початківців. На допомогу приходить хитромудрий електронний пристрій - парктроник. Уважність необхідна в будь-якому випадку - і при використанні парктроника, і при використанні камери заднього виду. Необхідна деяка тренування при паркуванні з парктроніком та камерою заднього виду. Велика кількість дрібних неприємностей відбувається через неправильне паркування, можливо з за відсутності встановленої на автомобілі камери заднього виду (парктроника). Для того, щоб паркуясь не в'їхав в декоративний бетонний паркан - варто звернути свою увагу на парктроник, паркувальне пристрій. Коли в чому то невпевнений, варто цього не робити. Але як бути з невпевненістю при парковці? Очевидно паркуватися потрібно і в цьому може допомогти камера заднього виду. За допомогою цього хитромудрого електронного пристрою, іменованого так само парктроник, припаркувати машину можна успішно навіть в стані нерішучості, в цьому і полягає принадність такої автоелектроніки, як камера заднього виду. Потрібно пам'ятати, що сама по собі камера заднього виду НЕ припаркує ваш автомобіль замість вас. За кермом адже саме водій, а камера заднього виду допомагає водієві безпечно припаркуватися в потрібному місці. Парктронік - зручний помічник і друг як початківця водія, так і бувалого, бувалого автолюбителя. Тому що від помилок не застрахований ніхто. Щоб уникнути помилки, потрібен датчик парковки і вмілі руки водія. Це і є основа формули успішної парковки при будь-яких обставинах. Зараз в основному автомобілі престижних марок мають датчики паркування. Досвідчені водії теж помиляються, тому їзда з парктроніком обов'язкова і для них. Парктроніки є продукцією різних виробників, а значить мають місце бути зовнішні відмінності в системі індикації (ЖК-дисплей, світлова індикація, звукова індікакція). Алгоритм обробки інформації в парктронік має величезне значення, ця інформація надходить від датчиків. Ультразвукові сигнали, які відбиваються від перешкод - аналізуються системою і лягають в основу обчислення дійсного відстані до них. Має значення все, і роздільна здатність (мається на увазі сприйняття окремих об'єктів), і ступінь чутливості системи. Перші датчики паркування зробили революцію в світі паркувальних і близько паркувальних неприємностей. З тих пір багато води утекло, парктроніки стали інтелектуально освіченими і дуже чутливими. Варіанти конструкцій парктроников радують око. Саме важлива «задня півсфера», так як переважна більшість руху при паркуванні виконується заднім ходом. Найпростіші дешових системи популярні і в даний час, ці парктроніки обладнані двома датчиками з досить низькою роздільною здатністю. Системи паркування, обладнані численними датчиками, дають високу точність, але дорого коштують і є складнощі в їх установці на автомобіль. Вирішення цієї дилеми - монтувати чотири датчика на парктроник спереду, і стільки ж позаду. Таким чином система парковки добре встановлюється на авто і її функціональність в процесі паркування має високий ККД. Розташування датчиків парктроника і їх монтаж впливають на характеристики системи. Наприклад, потрібно враховувати товщину запаски на задніх дверях, який виступає фаркоп і т. Д. Все це успішно враховується в сучасних моделях парктроников, що дозволяє використовувати такі системи паркування на джипах. Маленькі перешкоди в поперечних розмірах точно виявляються системою паркування. Статична зона виявлення і динамічна зона виявлення для таких парктроников становить відповідно від 1.2 до 2 метрів.
Система паркування з легкістю виявляє круглі, похилі і кутові перешкоди, навіть дуже маленькі. Датчики паркування монтуються в задній бампер і фарбуються під колір бампера, як штатні. Не помиляється той, хто нічого не робить - ця народна мудрість вказує на те, що навіть бувалі водії роблять помилки при паркуванні свого авто, що тягне за собою низку втрати часу і коштів на ремонт. Тому датчик парковки, або, парктронік повинен бути встановлений в кожному автомобілі. Це не обговорюється, просто потрібно купити паркувальне пристрій в Києві і встановити на свій автомобіль. Ще раз: ви купуєте парктроник (датчик парковки) - він захищає вас від помилок під час паркування. Ніколи не варто недооцінювати можливість помилитися при парковці. Датчик парковки здатний в значній мірі полегшити життя не тільки водіям-початківцям, а й досвідченим. Сенс в тому, що припаркувати вдало машину не завжди виходить, для цього і придумали хитромудрі пристрої - парктроніки, або паркувальні відео системи. Загальний принцип один - датчик парковки визначає відстань до перешкоди і подає сигнал. Паркувальні відео системи - це теж парктроніки, тільки більш інформативні пристрої. В принципі, припаркувати машину це справа техніки і навички, однак на практиці парктроніки багато разів виручали і бувалих водіїв. Паркувальні відео системи в значній мірі полегшують завдання парковки, особливо в місцях, де вільного місця явно недостатньо, на вагу золота кожен сантиметр. Датчик парковки точно вловить і вчасно попередить вас про бар'єром. Парктроніки досить прості в установці в автомобіль, працюють надійно. Паркувальні відео системи більш інтелектуальні, мають неболяче екран і вселяють впевненість новачками при парковці в тісних місцях міста. Коли датчик парковки подає сигнал про бар'єром, потрібно ще на нього зреагувати, водій в будь-якому випадку повинен бути досить зосереджений. З появою парктроников стало набагато менше прикрих дрібних аварій при спробі припаркувати свій автомобіль. Очевидна перевага в тому, що паркувальні відео системи, на відміну від звичайних датчиків парковки і парктроников, завдяки візуальній інформації дають водієві більше шансів уникнути неприємностей під час паркування. З точки зору ціни - вартість хорошого датчика парковки, або повноцінної паркувальної відео системи набагато менше вартості ремонту після невдалої паркування.
В даний час дороги переповнені різноманітним транспортом і водії, в більшості випадків початківці, а іноді і досвідчені, все частіше стикаються з проблемою скрутній парковки. Наприклад, коли Ви паркуетесь, враховуєте відстань і до стоїть позаду і до впередистоящей автомобілю, а після повернення виявляється, що виїхати зі стоянкового місця без нанесення будь-яких ушкоджень своїй або чужій машині практично неможливо. Саме в такій ситуації парктроник є незамінним пристроєм, який сповіщає водія про перешкоди, що знаходяться попереду і позаду автомобіля, а також інформує про відстані до них. Паркувальний радар покликаний полегшити процес паркування в разі обмеженою маневреності. Призначення парктроника Для багатьох водіїв парктроніки - це непотрібна річ і зайві витрати. Раніше обходилися ж без цього пристосування і нічого, вважають вони, навіщо купувати щось додатково, якщо є дзеркала в машині. Але ж раніше і такої кількості автомобілів не було і з паркувальними місцями особливих проблем не виникало. Зараз же паркувати свій автомобіль припадати там, де це здається майже нереальним. До того ж, раніше просто не було такого розумного пристрою, а якби було, то все його почали б використовувати вже тоді. В даний час встановити парктроник не складе труднощів, так чому б все не спростити? Підбираючи для свого авто паркувальний радар, можна і розгубитися, моделей багато і ціни у всіх різні. Парктроніки поділяють на два види: комбіновані (встановлюються відразу і ззаду і спереду автомобіля) і звичайні (встановлюються або спереду, або ззаду, як правило, при установці звичайних воліють ставити ззаду). Так само ці пристрої відрізняються кількістю датчиків. Чим менше датчиків, тим дешевше модель. Але краще трохи переплатити і взяти пристрій, в якому датчиків від трьох і вище. У чому ж позитивні покупки такого пристрою? - Купуючи парктроник, Ви зможете без проблем припаркувати автомобіль, навіть якщо місця буде зовсім небагато. - Парктронік полегшить парковку при поганій погоді, коли вікна запітніли або, якщо це зима, то обледеніли. - Парктронік допоможе швидко зупинитися, здаючи назад, якщо раптово з'явиться дитина. - Так само парктроник рекомендований водіям, які ще не дуже впевнено почувають своє авто. - Витратившись один раз, Ви заощадите надалі на ремонті бампера. Основні елементи парктроника Найголовнішим пристроєм є електронний блок. Він відповідає за всю роботу парктроника, і він керує роботою всіх систем паркувального пристрою. У завдання електронного блоку входить попередження про можливу несправність парктроника. Якщо трапиться така ситуація, то він негайно подасть відповідний сигнал водієві. Основні елементи паркувальних пристроїв: - електронний блок управління; - індикатори відстані з однієї шкалою; - індикатор відстані з двома шкалами; - індикатор з двома шкалами і цифровим зазначенням відстані; - рідкокристалічний дисплей; - виразний датчик. За виявленням перешкод стежать датчики. Вони встановлюються на задньому або передньому бампері автомобіля і принцип їх роботи заснований на ультразвукових хвилях. Вони постійно випромінюють хвилі, і коли в зону їх дії потрапить сторонній предмет або перешкоду, то вони подають сигнал на електронний блок. Той, в свою чергу, розраховуючи по довжині хвилі відстань до перешкоди, і повідомляє про це водієві. Залежно від конструкції парктроника, він може володіти різних числом датчиків. Їх кількість може становити від двох до восьми штук. Тут все гранично просто, чим більше кількість датчиків, тим більше точність парктроника. Два датчика. Парктроніки з двома датчиками виявлення перешкоди є найдешевшими, а значить, доступні для будь-якого автолюбителя. Недолік лише один - через малу кількість датчиків, можуть утворюватися так звані "мертві зони". Ці датчики можуть просто не побачити деякі предмети малої товщини, які не перебувають в зоні дії датчиків. Приклад даного випадку показаний на малюнку нижче. Паркувальне пристрій з двома датчиками може не виявити вертикальний стовпчик, що знаходиться в мертвій зоні. Три або чотири датчика. Парктронік з даними кількістю датчиків є найоптимальнішим по співвідношенню ціна-якість. При наявності чотирьох датчиків виявлення перешкоди виключається утворення "мертвої зони". Кількість датчиків в даному випадку (три або чотири) залежить лише від конструктивних особливостей автомобіля. Шість датчиків. При установці парктроника з шість датчиками виявлення перешкод, чотири - встановлюють на задній бампер автомобіля, а два інших - на передній. У підсумку, парктронік пізнає перешкоди не тільки ззаду автомобіля, але і спереду. А це означає менший ризик пошкодити Ваш автомобіль. Також, деякі типи парктроников з шістьма датчиками мають перемикачем, при включенні якого в потрібне положення, активується система виявлення перешкод або тільки спереду, або тільки ззаду. Вісім датчиків. Принцип той же самий, що і у системи з шістьма датчиками, тільки тут чотири датчика встановлюються спереду. Парктронік з вісьмома датчиками є найдорожчим, і в той же час самим надійним в виявленні перешкод. Але є невелика особливість. Щоб не відволікати водія під час руху вперед, паркувальне пристрій активізується лише при натисканні на педаль гальма. При цьому він повідомляє про перешкоду тільки при його виявленні. Це зроблено теж, щоб не відволікати водія. Також, система після декількох секунд після початку руху самостійно відключається. Цей проміжок часу може варіюється від 15 до 20 секунд. Деякі парктроніки з вісьмома датчиками мають спеціальний вмикачем, який включає систему виявлення перешкод лише при натисканні водіїв на спеціальну кнопку. У народі, парктроник з датчиками на передньому і задньому бампері отримав назву "парктроник по колу". Способи кріплення датчиків на бампері Датчики паркувального пристрою можуть кріпитися до бампера врізним і накладними способами. Для установки врізного датчиків просверливаются отвори в бампері. Після чого датчики вставляються в ці місця і закріплюються. Цей спосіб кріплення є найбільш поширеним. Накладні датчики не вимагають ніяких підготовчих робіт - вони просто приклеюються на бампер машини. Але такий спосіб установки не заслуговує на довіру, так як під час мийки автомобіля під тиском, ці датчики можуть відклеїтися. Те, що вони легко встановлюються і є їх головною перевагою, але застосовуються вони значно рідше. Розміщуватися датчики повинні точно горизонтально щодо землі і не менше 50 см від її поверхні, в іншому випадку вони можуть реагувати на дорогу, як на перешкоду. Якщо бампер нерівний або нахилений, то при установці датчиків необхідно підкладати спеціальні проставочное колечка. Якість установки датчиків грає важливу роль в подальшій працездатності паркувального радара. Світлові індикатори для парктроников Парктронік для попередження про небезпеку, що наближається володіє світловими і звуковими сигналами. В якості звукового сигналу використовується бипер, який видає писк при небезпечному наближенні до перешкоди. І чим менше відстань до перешкоди, тим вище частота сигналу біпера. Уже при безпосередній близькості і небезпеки (це приблизно близько 30 см.) Бипер пищить вже безперервно. 1. Світлодіоди, які змінюють колір залежно від відстані до перешкоди. Наприклад, зелений колір світлодіода означає, що до перешкоди ще велику відстань, або його зовсім не виявлено. Помаранчевий сигнал - небезпека вже близька, а червоний - вже в безпосередній близькості, далі рухатися дуже небезпечно. 2. Шкала з поділками. Чим більше горить кількість поділів, тим ближче небезпечну перешкоду. Також замість шкали може бути присутнім цифровий індикатор. Але головна їх особливість - це наявність двох шкал, одна з яких сигналізує про перешкоду справа, а інша зліва. Це набагато полегшує процес парковки і допомагає виявити з якого боку перебувати небезпека. Для нормальної роботи в такій ситуації парктроник повинен мати не менше двох світлових індикаторів. Один буде вказувати відстань до стіни, другий - до автомобіля, розташованого ззаду. 3. Рідкокристалічний екран. Їм оснащуються тільки самі передові моделі парктроников, так як екран підвищує загальну вартість всього комплекту парктроника. Найбільш популярними серед автолюбителів є парктроник з камерою заднього виду. Їх випускають відомі фірми Sho-me і Parkmaster. 4. Парктронік з проекцією на лобове скло. Відстань до перешкоди виводитися прямо на лобове скло авто. Це набагато зручніше традиційного парктроника, тому що не відволікає водія від дороги, адже вся інформація знаходиться перед його очима. Також, на лобове скло може виводитися поточна швидкість. Парктронік з проекцією на лобове скло є не дешевим. Переваги та недоліки парктроников Переваги парктроника очевидні - він вагомо спрощує процес паркування автомобіля, дозволяє максимально точно і безпечно припаркувати його в обмеженому просторі, не пошкодивши при цьому свій чи чужий транспорт. Парктронік здатний розпізнати практично будь-який предмет на своєму шляху - будь це глуха стіна, скляна вітрина або невеликий пруток, головне щоб він відображав ультразвукові хвилі хоч на один з датчиків. Паркувальний радар, що знаходиться в справному стані, в силах розпізнати перешкоду на відстані в 1,5 м, а подасть сигнал про негайну зупинку, коли ця відстань скоротиться до 0,5-0,1 м. Використання цього пристрій особливо актуально для початківців водіїв, коли досвіду парковки практично немає, тобто людина не знає, як правильно паркуватися заднім або переднім ходом. До недоліків можна віднести те, що парктроник неправильно сприймає похилу поверхню - вважає її перешкодою. Але цьому є пояснення - кут відображення завжди залежить від кута падіння. Тому якщо на шляху знаходиться труба, пандус для спуску колясок біля магазину і подібні предмети з похилою поверхнею, то переданий датчиком ультразвуковий імпульс просто кинеться «в нікуди» і парктроник не помітить перешкоди. Але радує, що такі перешкоди зустрічаються нечасто і в більшості випадків їх можна помітити в дзеркало заднього виду. Крім цього, датчики можуть некоректно реагувати на туман, тому що дрібні водяні частинки також неправильно відображають ультразвукові хвилі. Дуже цікавим фактом роботи парктроников є те, що при попаданні ультразвукових імпульсів на людину в хутряній шубі сигнал поглинається хутром - тобто датчики на нього не реагують!
Основні
Тип Парктронік на 4 датчика
Оповіщення Звукове, Світлове
Дисплей парктроника LED дисплей
Колір чорний
Виробник Idial
Країна виробник Китай
Точність вимірювання 20.0 (см)
Діапазон вимірювань від 0 до 1.5 (м)
Регулювання гучності Без регулювання
вологозахист Так
самопрограмування Немає
самодіагностика Немає
Діаметр датчиків 18.5 (мм)
Комплектація Установча фреза
Гарантійний термін 12 (міс)
стан Нове