Спроектований пристрій дуже надійний, з необхідним запасом для пікових навантажень і елементами захисту. Але не це головне. Головне - закладені алгоритми і методи високоточного контролю стану автомобільної акумуляторної батареї. "Крокодили" підключення до батареї мають окрім силового дроту, по якому здійснюється заряд, ще і дріт вимірювальний, який незалежно від струму заряду і падіння напруги на дроті вимірює напругу батареї з точністю до долей мілівольт, допомагаючи стежити за максимально можливою ефективністю зарядки акумулятора, виключаючи вірогідність його ушкодження в процесі заряду. Прийнято вважати, що акумуляторні батареї можна заряджати максимальним струмом не більше 1/10 від її ємності у Ампер-годинах. Наприклад, акумулятор ємністю 55 А/ч - струмом не більше 5,5 А.
Тільки це дуже спрощене розуміння проблеми, та і давно вже не уся правда. Останні три десятки років технології не стояли на місці. Звичайно, є залежність від температури, і на лютому морозі заряджати будь-яку батарею, як мінімум, не корисно. Але сучасні батареї можна і треба заряджати струмами в кілька разів вище! Аналогічно надпопулярному процесу FastCharge для мобільних телефонів. Звичайно це можна робити з автомобільним акумулятором тільки при дуже швидкісному і точному вимірі напруги, щоб ні на секунду не допустити перевищення напруги вище за максимально допустимий, щоб не запустити безповоротні деструктивні зміни в структурі батареї. Найчастіше при процесі швидкої зарядки на реальних батареях досить один раз перевищити напругу на декілька секунд і ніякий "десульфатацією" ви процес втрати місткості і ефективності батареї вже не зможете зупинити! І батарея замість 5 років добросовісної роботи з втратою ємності не більше 20%, вже через півроку безальтернативно попросить заміни на нову. Сучасні батареї виконані за технологією AGM та абсолютно без шкоди для їх здоров'я можуть заряджатися струмами і в 20 А і навіть 50 А, (при ємності 85-110А/год) скорочуючи час на зарядку.
Саме такими струмами вони і заряджаються в сучасних автомобілях після стоянки від генератора при працюючому двигуні. Це легко перевірити. Так воно виглядає на сучасних автомобілях старших моделей BMW, Mercedes, AUDI і інших. Це легко перевірити. Так це відбувається на сучасних автомобілях старших моделей BMW, Mercedes, AUDI і інших. Тільки зверніть увагу - безпосередньо на клемах акумуляторів встановлені пристрої, що вимірюють напругу і температуру батареї, які, у свою чергу, керують режимами електричного генератора, не допускаючи перенапруження, такого небезпечного для здоров'я сучасного акумулятора. У нашому зарядному пристрої Pandora Charger високоточні і високошвидкісні АЦП безперервно стежать за будь-якими процесами зі зміною напруги, включаючи шумові процеси, характерні для початку кипіння електроліту в місцях надмірної концентрації струму. І виміри ведуться, також як і на дорогих автомобілях, на контактах самого акумулятора окремою парою контактів. Миттєво при детектуванні явища, схожого на початок кипіння, зарядний струм миттєво зменшується до безпечного значення, піклуючись про збереження здоров'я батареї. Крім того, ми впровадили зручний інтерфейс управління і моніторингу процесів і режимів через Bluetooth-додаток. А інтерфейс цей буде за логікою сприйняття звичний користувачам систем Pandora.
Та ж логіка історії подій, ті ж елементи інфографіки з тією ж логікою роботи. Усі значимі події, які відбувалися в процесі заряду, відображатимуться в історії подій, а сам процес заряду представлений наочним графіком зміни напруги і струму. Професіонал за цією інформацією легко оцінить реальне здоров'я батареї і поставить правильний діагноз і дасть точний прогноз можливості її подальшого використання. Багато функцій для зарядних пристроїв ми реалізували уперше і першим користувачам належить оцінити їх зручність і професіоналізм виконання. Програмне забезпечення зарядного пристрою оновлюване через Bluetooth-додаток, що дозволить користуватися найактуальнішою його версією завжди.
Додаток для смартфонів Android доступний тут. Керування режимами зарядного пристрою можливо як з кнопок передньої панелі, так і з додатка на мобільному телефоні. Основні функції завжди пріоритетно доступні на кнопках, що дозволить дуже швидко реагувати на будь-яку критичну ситуацію. Особливу увагу варто приділити режиму "BOOSTER". Цей режим придуманий і введений спеціально для підтримки бортової мережі автомобіля під час проведення сервісних робіт з автомобілем. Режим Booster дозволяє "підключити і забути". Наш зарядний пристрій потурбується про оптимальний струм заряду, утримуючи напругу бортової мережі не вище 12,8 вольт при зупиненому двигуні. При цьому струм заряду може бути будь-яким, аж до 30 А, чого з лишком вистачить на компенсацію можливого розряду батареї в процесі сервісного обслуговування автомобіля (відкриті двері, включено запалення, роботу сервісних електроприводів).
Одночасно автоматично здійснюється оптимальне сервісне обслуговування акумуляторної батареї, і автомобіль після такого сервісу поїде з відновленою і максимально зарядженою батареєю, а не "як зазвичай". Незамінним цей пристрій буде і в демо-залах автосалонів, дозволяючи скільки завгодно мучити електромотори приводів сидінь, вмикати-вимикати салонне світло, запалювання автомобіля виставленого на огляд клієнтам. При цьому встановлений акумулятор буде завжди оптимально обслужений і максимально заряджений без щонайменшої можливості ушкодження.
Pandora Charger - складний і сучасний пристрій, який наша компанія випустила на цю тему. Але потрібно розуміти, що ми є експертами в області потужних і високонадійних імпульсних джерел живлення, які застосовуються масово в наших світлодіодних світильниках. Їх сьогодні в експлуатації - сотні тисяч, і вони заслужили репутацію, як мінімум, одних з найякісніших і надійніших у світі рішень.