Світлодіодні лампи KAIXEN V3 H7 (40W-6000K)
З появою перших світлодіодних ламп перед виробниками стояли ключові завдання - збільшити яскравість і поліпшити охолодження. Також потрібно виставити діоди таким чином, щоб був правильний малюнок світлового променя, який не буде засліплювати інших учасників дорожнього руху.
Збільшення потужності лампи - складна мета, що стала реальністю
Здавалося б, збільшити потужність лампи досить просто. Але виникає проблема з охолодженням. А адже основна причина виходу з ладу діодів - це саме їх перегрів. Використання великого радіатора з кольором як би має вирішити цю проблему, але воно породжує іншу - лампа не завжди поміщається в блок-фару, а також не закривається задня кришка. Крім цього, в великі радіатори встановлюються великі і галасливі вентилятори, шум від яких іноді чутно в салоні автомобіля.
Ще одне завдання іменних виробників світлодіодних ламп - це розташування діодів на корпусі лампи так, щоб не було спотворення світлового пучка. Це пов'язано з тим, що спочатку оптика автомобіля була сконструйована саме для галогенових ламп. Тому будь-яке відхилення розташування діодів (навіть на частки міліметрів) призводить до серйозного відхилення їх роботи і, як результат, засліплення водіїв зустрічних машин.
У чому інновація світлодіодних ламп KAIXEN III покоління лінійки V?
У пропонованих лампах використовуються світлодіоди, які мають потужність, оптимальної для гарного освітлення (40 Вт). Незважаючи на те, що установка потужного світлодіода не є рідкістю на сьогоднішній день, для лампи KAIXEN V3 характерна унікальна особливість. Вона полягає в тому, що світлодіоди працюють в тандемі з інтелектуальною системою охолодження. Коли підвищується температура світлодіодних чіпів, вентилятор починає швидше обертатися. Ця функція вперше була використана в лампах KAIXEN EVOLUTION. Але справжньою інновацією стало застосування в лампах KAIXEN V3 функції зниження яскравості при високій температурі чіпа! Таким чином, в разі високої температури світлодіодного чіпа його потужність знижується, в той час як швидкість вентилятора збільшується, а система сама знаходить потрібний баланс між потужністю і охолодженням. Це знижує ризики виходу з ладу світлодіодних чіпів в екстремальних температурних режимах.
Корпус світлодіодних ламп KAIXEN V3 виготовлений з алюмінієвого сплаву 6063. Він характеризується високою міцністю, малою вагою і швидким охолодженням.
Розмір від цоколя до закінчення радіатора зменшений на 8,6 мм, в порівнянні з лампами попередньої серії, і складає всього 29,8 мм. При потужності діодів 40 Вт - це найменші світлодіодні лампи на сьогоднішній день. Даний розмір дозволяє їх встановлювати практично в будь-яку автомобільну оптику без переробки задньої кришки фари.
Додаткові плюси ламп V3
Так само, як і інші лінійки ламп KAIXEN, модифікації V3 володіють чудовими показниками світлового променя. В процесі установки важливо правильно відрегулювати положення лампи в патроні фари. Рекомендуємо спочатку встановити лампу так, щоб провід на кінці радіатора був спрямований перпендикулярно (вниз або вгору), а діоди - горизонтально (вліво - вправо) по відношенню до дороги.
характеристики лампи
Основними характеристиками приладу є:
потужність - 40 Вт;
інтелектуальна система охолодження, здатна керувати потужністю діодів при високих температурах;
розмір від цоколя до закінчення радіатора - 29,8 мм;
міцний матеріал корпусу, який виготовлений з алюмінієвого сплаву 6063;
температура світіння - 6000 К (білий колір).
Тип лампи H7
цоколь H7
вид Світлодіодні
Призначення Фари головного світла
Споживана потужність 40Вт
напруга 9-36В
Колірна температура 6000K
Колір світіння Денний білий
Кількість ламп в упаковці 2 шт.
Гарантія 12 місяців
Країна реєстрації бренду Південна Корея
Країна-виробник товару КНР