Шановні клієнти, звертайємо Вашу увагу, що ми сучасна та законослухняна компанія, яка всі продажі фіксує в податковій та видає електронний фіскальний чек своїм покупцям.
Такий чек Ви не загубите, як паперовий, а він завжди залишиться у Вас на електронних носіях.
Згідно нового законодавста в Україіні з 01.01.2022 продавці можуть видавати клієнту Електронний фіскальний чек.
Електронний фіскальний чек - Це документ, який був сформований та надісланий на сервер податкової. Там е-чек реєструється під час отримання фіскального номера. Цей номер та дата оплати друкуються на кожному фіскальному документі у вигляді QR-коду.
Після проходження транзакції (оплати товару) клієнтом, продавець генерує QR-код, який можуть отримувати в вигляді посилання:
- На електронну пошту покупця;
- Через один із месенджерів;
- У смс-повідомленні на мобільний номер.
Перевірити електронний чек на реальність можна за допомогою державного онлайн-сервісу. Інформація про е-чек з'являється на веб-порталі ДПС через реєстр "Пошук фіскального чека", який знаходиться у відкритій частині Електронного кабінету ДПС.
Електронний фіскальний чек – має точно таку ж юридичну відповідальність як і паперовий фіскальний чек, і, звичайно набагато більшу вагу ніж «видаткова накладна» з самонаборним штампом, який видають більшість наших конкурентів.
Електронний фіскальний чек – має дату продажу, що і є початком гарантійного терміну, що означає не потрібність заповнення паперового гарантійного талону.
Більш детальну інформацію кожен покупець може прочитати в законі України на сайті Верховної ради
«Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг»